Запрос запчастей 0

Електричний пікап Ram вміщує три ряди сидінь і зручне ліжко в одній кабіні.

Очікування на версію повністю електричного пікапа від Ram майже закінчилося — концепт Ram 1500 Revolution тут, і ну, ну це вже щось. Наповнений унікальним дизайном і функціями, єдиним аспектом, який може змусити людей говорити, окрім частини EV, є сидіння третього ряду. У пікапі з кабіною екіпажу. Як Рам першим зробив цей пікап, не вплинувши на корисну площу ліжка?
Можливо, було б справедливіше назвати Ram 1500 Revolution чотиридверним пікапом з подовженою кабіною, ніж просто чотиридверним. Кажуть, що довжина справжньої кабіни приблизно на 4 дюйми довша, ніж найпопулярніша кабіна, яку Ram продає сьогодні. Це оманливо, завдяки конструкції приліжкових панелей, які виходять у зону кабіни, звідки з’являється додатковий внутрішній простір. Незважаючи на це, внутрішній простір тут вражаюче максимально збільшено. Так, це прямий результат того, що Ram є електромобілем. Не потребуючи двигуна під капотом, передній кінець не потребує стільки нерухомого простору для моторного відсіку, як традиційний пікап з двигуном ICE, а шасі скейтборда STLA-Frame, яке розташоване під ним, забезпечує плоский, низький профіль підлоги, що відкриває можливості внутрішнього простору, з якими не можуть зрівнятися вантажівки з двигуном ДВС.
Хоча на концептуальних зображеннях простір за задніми сидіннями виглядає тісним, ви можете побачити, що там є простір, де у звичайних вантажівках кабіна просто закінчується позаду задніх крісел. Рам каже, що для доступу до цієї зони, де розташовані сидіння третього ряду, ви пересуваєте крісла другого ряду вперед на їхній системі рейок Ram Track у підлозі та.Усі чотири передні сидіння також можуть повертатися, щоб забезпечити кращий вихід, але поручні, на яких вони сидять, простягаються майже по всій довжині кабіни, що означає, що вони мають достатньо місця для ковзання вперед і назад. Навіть центральна консоль кріпиться за допомогою цих рейок, і, беручи до уваги вільну інтерпретацію гнучкості інтер’єру Ram за допомогою Ram Tracks і наскільки автономними є сидіння (кожне має власний механізм ременя безпеки, динаміки та ручки для тримання), цілком можливо, що Ram може підходити для додаткового середнього сидіння в кожному з перших двох рядів (утворюючи три поперек) і, з подвійними сидіннями третього ряду, створювати єдиний пікап на вісім пасажирів на ринку.


Отже, про ці відкидні місця. Вони встановлюються на середній дверці з електроприводом, перегородці, що нахиляється вниз, як у майбутньому Silverado EV — і тій, що спочатку була встановлена ​​на Chevy Avalanche. Сідла розташовані вище, ніж сидіння другого ряду (Ram називає це «стадіонним стилем»), трохи нижче висувного скляного заднього вікна середньої двері.
Але почекайте, середню дверцята також можна повністю зняти та зберігати в ліжку або подалі від автомобіля, щоб максимально збільшити площу підлоги, коли вам потрібен лише другий ряд для пасажирів. Крім того, ви можете повністю зняти відкидні сидіння з середньої двері та прикріпити їх до дверей багажника або, як було натякано, з іншого боку (сторона, яка звернена назовні) середньої двері, що змушує нас вважати, що відкидні сидіння також використовують Система Ram Tracks для кріплення.Єдина проблема, яку ми бачимо з відкидними сидіннями, які, як визнає Рам, призначені для випадкового використання, полягає в тому, що їхня більша висота подушки, швидше за все, зменшує простір для голови, обмежуючи його для  дорослих або дітей. З огляду на це, наявність сидінь для кріплення до дверей багажника стане чудовим вибором для тих, хто любить виходити з дверима багажника, і нагадує нам про пару величних тронів для пікніка, які Rolls-Royce пропонує на своєму мегалюксовому позашляховику Cullinan. Нам також цікаво, що насправді заважає комусь встановити їх (або будь-які сидіння Ram Track) на ліжко та використовувати їх як зовнішні сидіння, як на дивовижному Subaru Brat 1980-х років.


Якщо вашому пасажиру третього ряду потрібен максимальний простір для ніг, ми припускаємо, що ви можете перемістити одне сидіння другого ряду на середні рейки. Або зніміть одне або обидва сидіння другого ряду повністю з вантажівки та використовуйте весь салон для вантажного простору; коли вони не використовуються, сидіння складаються або, як уже згадувалося, також можуть бути зняті. Коротше кажучи, концепція пікапа Ram 1500 Revolution EV з довгою кабіною не має недоліку в варіантах сидіння. Немає жодної інформації про те, чи ця гнучкість буде перенесена на серійну модель, але Ram використовує цю концепцію, щоб купувати ідеї, які він обговорював за лаштунками зі своїми клієнтами. Сидіть спокійніше, щоб отримати більше.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом у робочі години.

x
Запит запчастин