Перший погляд на Ram ProMaster 2022: краще всередині, стандартний зовні
Ram ProMaster 2022 роки не винаходить заново сегмент фургонів, але безумовно піднімає повнорозмірні фургони Ram класу 1500, 2500 і 3500 на найвищий рівень фургонів. Фургони, які сприймаються як комерційні робочі установки, зазвичай характеризуються утилітарним інтер'єром, застарілими технологіями і тьмяним стилем - уявлення, які Ram намагається змінити за допомогою свого ProMaster 2022 року.
Фургон Ram ProMaster 2022 року знову оснащений тим же 3,6-літровим двигуном Pentastar V-6 (з тієї ж потужністю), що і модель 2021 року. Це означає 280 к.с. і 260 Нм крутного моменту, хоча ступінь стиснення двигуна збільшилася з 10,2:1 до 11,3:1. На відміну від фургона Ford Transit, який є заднеприводним з опціональним повним приводом, Ram ProMaster є передньопривідним.
Істотна зміна трансмісії - це нова трансмісія з ще трьома передачами. Дев'ятирівнева автоматична коробка передач 948TE TorqueFlite замінює шестиступінчасту автоматичну коробку передач 62TE і має більш низьке передавальне число головної передачі. Ця трансмісія є новою для ProMaster.
Водіям більше не потрібен фізичний ключ для запуску Ram ProMaster 2022 року, оскільки ці обов'язки взяв на себе пусковий механізм з кнопкою (і вхід без ключа). На приладовій панелі також встановлено кнопковий електричний пульт стоянкового гальма, який автоматично спрацьовує, коли водій пристебнутий ременем безпеки і автомобіль починає рух вперед або назад. Рульове управління з електричним рейковим підсилювачем замінює гідравлічну систему і забезпечує різне зусилля рульового управління, ймовірно, покращуючи економію палива за рахунок виключення насоса рульового управління з гідропідсилювачем.
Маленький 5,0-дюймовий екран під управлінням старої системи Ram Uconnect 3, який раніше був оточений перемикачами радіо і безліччю інших кнопок, був замінений великим, гладким 7,0-дюймовим екраном з Uconnect 5. Uconnect 5 дозволяє використовувати такі функції, як бездротовий зв'язок Apple CarPlay і Android Auto; вбудований помічник Alexa In-Vehicle Assistant; SiriusXM 360L; Точка доступу Wi-Fi 4G LTE; і одночасне підключення двох телефонів Bluetooth.
Підстаканник в приладовій панелі був замінений двома портами USB (один повністю функціональний, один тільки для зарядки) і двома портами USB Type C для більш швидкої зарядки. Вертикальна зарядна панель для бездротового стільникового телефону знаходиться перед трьома підстаканниками біля підлоги центральній консолі. Вентиляційні отвори, розташовані з боків центрального екрану, були розділені на чотири отвори для більшої гнучкості.
Нові стандартні і додаткові функції безпеки і допомоги водієві нарешті зрівняли повнорозмірний фургон Ram зі звичайним автомобілем. Є виявлення сонливості, розпізнавання дорожніх знаків, задня камера з динамічними лініями сітки, адаптивний круїз-контроль, допомога в утриманні смуги руху, передні датчики паркування, автоматичний дальнє світло, функція повороту і протитуманні фари, а також двірники вітрового скла з датчиком дощу.
Ще одна цікава особливість - це камера об'ємного огляду на 360 градусів, яка пропонує вид з висоти пташиного польоту. Це дуже корисно, коли справа доходить до паркування - або коли вам потрібно «знайти» передню і задню частину великого фургона.
За винятком внутрішніх поліпшень і механічних оновлень Ram ProMaster, на жаль все ще виглядає як попередній ProMaster, тобто досить негарно. Залишилися виступаючий нижній бампер фургона, фари химерної форми і незграбні деталі. Але тепер у фургоні краще сидіти і водити машину, ніж раніше, що є благом для комерційних клієнтів і робітників, які будуть їздити за кермом день у день. На даний момент Ram ProMaster 2022 року буде доступний в четвертому кварталі 2021 року.