Запрос запчастей 0

Майбутнє брендів Chrysler і Dodge

Chrysler - один з трьох історичних стовпів бренду Stellantis, нової компанії створеної шляхом злиття Fiat Chrysler Automobiles з PSA Group, а це означає, що у бренду є майбутнє. Так само йде справа з брендом Dodge і спортивними автомобілями в цілому, а також з автоспортом - сказав генеральний директор Stellantis Карлос Таварес під час круглого столу для ЗМІ через місяць після створення четвертого за величиною автовиробника в світі за обсягом продажів.

Stellantis тепер має під своїм охопленням 14 майже некерованих брендів, але три з них вважаються історичними і в деякому роді священними: Fiat, Chrysler і Peugeot.

Chrysler і Dodge: історії виживання
У той час як Chrysler і Dodge були скорочені до невеликих складів, їх виявилося так само важко вбити, як таргана, завдяки керівникам, які в них вірять - сказав Таварес. У генерального директора є команди, які вивчають стратегічний шлях розвитку всіх брендів Stellantis.

Таварес підкреслює одну річ: коли справа доходить до Chrysler, який був обмежений продажем мінівенів і старіючого седана Chrysler 300 2021 року - «йому потрібно відродитися».

«Я дуже хочу дати цьому бренду майбутнє» - сказав Таварес. І він натякнув на шлях для цього відродження.

Chrysler як технічний лідер.
Колись Chrysler був відомий тим, що демонстрував американські технології. «Ми могли б подумати про те, якими можуть бути наступні технології в автомобільній промисловості» - сказав Таварес, в таких областях, як автономні транспортні засоби, автомобілі з нульовим рівнем викидів.

Це не перебільшення, враховуючи, що підключаєми гібридні мінівени Chrysler Pacifica використовуються в якості тестових автомобілів для автономних технологій такими компаніями, як Waymo.

За словами Таварес, Dodge - це зовсім інший випадок, оскільки він досить успішний у своїх сегментах. А саме в потужних маслкарах.

Автовиробник має докласти всіх зусиль, щоб зберегти розгін, крутний момент і динаміку, які змушують клієнтів Dodge купувати Dodge Charger, Dodge Challenger і Dodge Durango, щоб отримувати задоволення від водіння.

Але двигун V-8 з наддувом Hellcat і його більш ніж 700 кінських сил не будуть вічно відповідати стандартам викидів і очікується, що Dodge перейде на електричну енергію. «У нас є технологія, що забезпечує повне відчуття крутного моменту, динаміки і прискорення, а також значне зниження викидів», - сказав Таварес.

Ми продовжуємо пропонувати фірмовий звук, який замінює гул потужного двигуна V-8. «Це те, над чим ми працюємо. Для цього є рішення». Таварес зазначив, що у молодого покоління інше сприйняття того, що робить звук потужним.

Він обіцяє ввести Dodge в наступне століття, зберігши при цьому його нинішні атрибути, захищаючи бренд за допомогою нових технологій, які підвищують продуктивність, посилюючи його привабливість і знижуючи викиди CO2.

За словами Тавареса, у міру того як Stellantis електризує автомобілі, спосіб упаковки компонентів і акумуляторів і зниження центру ваги автомобіля - забезпечує майбутнє високопродуктивних автомобілів для всіх брендів компанії.

Стратегія Stellantis EV
Але Stellantis робить гучні заяви про електромобілі як General Motors, яка сподівається продавати виключно електромобілі до 2035 року.

«У нас інша позиція», - сказав Таварес. «Ми вважаємо за краще позначати, що у нас є нова модель, і ви можете купити електрифіковану версію або неелектрифіковану версію. Це ваш вибір".

Генеральний директор, який брав участь приблизно в 500 гонках додав, що Stellantis продовжить залишатися в автоспорті до тих пір, поки він буде використовуватися в якості маркетингового інструменту.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом у робочі години.

x
Запит запчастин