Jeep Renegade PHEV показано публіці на дорогах Турина
Раніше в цьому році бренд Jeep® продемонстрував публіці свої майбутні "наелектризовані" версії Jeep Renegade і Jeep Compass на Женевському міжнародному автосалоні. Тепер бренд готовий показати світу свої нові гібридні кросовери в реальному світі.
Jeep Renegade PHEV (Plug-In Hybrid Vehicle) представлений на Salone dell'Auto (Туринський автосалон) в Турині, вперше проїде по дорогах міста. Гібридний плагін Renegade відправиться з Пьяцца Вітторіо Венето і пройде по центру, надаючи публіці можливість дізнатися про тишу і ефективность нового Jeep Renegade PHEV.
Jeep Renegade PHEV і Jeep Compass PHEV будуть надзвичайно бережно ставитися до довкілля: викиди CO2 нижче 50 г / км, а також підвищать задоволення від водіння завдяки швидкій реакції двигуна і плавному прискоренню. Обидва автомобілі оснащені гібридними силовими установками і акумуляторами, які можуть заряджатися від двигуна внутрішнього згоряння або від зовнішньої розетки і, як наслідок, можуть накопичувати значну кількість електричної енергії. Це дає обом транспортним засобам можливість подолати 50 кілометрів на електричну силову установку. Система також дозволить обом транспортним засобам розвивати максимальну швидкість на електродвигуні до 130 км / ч.
Система електродвигуна працює спільно з новим 1,3-літровим рядним чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який дебютував в кінці минулого року в лінійці Jeep Renegade 2019 року. 1,3-літровий турбований двигун потужністю 180 кінських сил, об'єднаний з електричною силовою установкою, розвиває загальну потужність до 240 кінських сил.
Нова гібридна установка і електрична повнопривідна технологія (eAWD) додає ще більше можливостей Jeep Renegade і Jeep Compass. Високий крутний момент, який забезпечувався б електродвигунами, дозволяє регулювати його (крутний момент) з граничною точністю при підйомі і русі по складній місцевості з дуже низьким передавальним числом. Тягове зусилля на задню вісь забезпечується не карданним валом, а через спеціальний електродвигун. Це дозволяє розділити дві осі і незалежно регулювати крутний момент більш ефективно, ніж механічна система.