Рідина гідропідсилювача Mopar Power Steering Fluid +4
Chrysler Mopar Power Steering Fluid +4 (68218064AB) - рідина для гідропідсилювача, розроблена для автомобілів Jeep | Dodge | Сhrysler (до 1998 року випуску). Дана рідина гарантує захист сальників і прокладок рульової рейки, насоса і шлангів рульового механізму.
Mopar Power Steering Fluid 68218064AB розроблена для використання в автомобілях Jeep Grand Cherokee до 2004, які вимагають специфікацію Chrysler MS-5931 (бурштинового кольору), яка надалі змінилася на Chrysler MS-9602 (червоного кольору).
Рідина застосовується в автомобілях:
Jeep Grand Cherokee 1999 - 2004;
Dodge Ram Pickup 1994 - 2002;
Dodge Dakota 1994 - 2001;
Dodge Stratus 1995 - 1998;
Dodge Durango 1998 - 2001 (до 01.06.2001);
Dodge Neon 1995 - 1998;
Jeep Wrangler 1997 - 2002
Mopar Power Steering Fluid 68218064AB створена з урахуванням всіх вимог, що дозволяють якомога більше продовжити експлуатацію системи гидроусиления автомобілів Jeep | Dodge | Сhrysler. В автомобілях цих марок не рекомендується застосовувати рідини і масла, призначені для моторів або коробок передач, це негативно впливає на працездатність системи.
Найперша згадка про Гурі відноситься до 1902 року, але «батьком» Гура прийнято вважати інженера Френсіса В. Девіса з американської компанії Pierce Arrow, хоча і сталося це тільки в 1925 році. Варто відзначити, що фірма Pierce Arrow займалася виробництвом вантажної техніки і це зіграло свою роль: автоперевезення в Америці були добре розвинені вже в 1920-х роках, а крутити «баранку» вантажівки без підсилювача завжди було складно.
Гідропідсилювач керма зменшує зусилля, що прикладаються при повороті рульового колеса, пом'якшує удари, що передаються на кермо при наїзді коліс на нерівності дороги, і підвищує безпеку при розриві шин переднього колеса.
Для збільшення терміну служби елементів гідропідсилювача керма, рекомендується проводити заміну робочої рідини раз в 1-2 року.
Автовиробники акцентують увагу, що небажано утримувати колеса в крайньому положенні більше 5 секунд, це може привести до перегріву масла, аж до його закипання, і виходу системи з ладу.