Запрос запчастей 0

Як би не намагалися, бувають ситуації, які ви не можете передбачити, і саме з цим стикається Jeep, коли його Wrangler 4xe випадково вимикається.

Будучи гібридним електричним транспортним засобом (PHEV), Jeep Wrangler 4xe повинен дозволяти своєму двигуну вимикатися, коли він не потрібен. Хоча це може статися, коли ви не завжди цього очікуєте, це не повинно статися випадково. Завдяки помилці, яка сталася в системі керування силовим агрегатом і трансмісією, Jeep довелося відкликати автомобіль через те, що двигун вимикався, коли це не повинно відбуватися, але це відкликання ще не містить остаточного виправлення.
Jeep Wrangler 4xe — чудовий позашляховик PHEV, тому що він робить все, що може зробити стандартний Wrangler, але з лише електричним запасом ходу, 2,0-літровим I-4 з турбонаддувом і економією палива, якої ніколи не досягнеш від Jeep тільки з ДВС. Нових власників може трохи здивувати, коли двигун вимикається і не запускається знову під час їзди на низьких швидкостях.
Чого не повинно статися, так це випадкового повного відключення всієї системи трансмісії під час руху, що є причиною цього останнього відкликання. Схоже, що відбувається програмний збій, який виникає, коли виникають діагностичні реакції на несправності трансмісії. Ці реакції спричиняють втрату зв’язку між двигуном і цими системами та призводять до випадкових відключень ДВС.
Що це за конкретні несправності, що їх спричиняє, і рішення наразі досліджується Stellantis, згідно зі звітом NHTSA про відкликання, який також показує, що вони трапляються лише на Wrangler 4x модельного року (MY) 2021–2023. Це означає, що це стосується 62 909 автомобілів Wrangler PHEV, які включають абсолютно нові агрегати, які все ще можуть бути на партіях дилерів.Він має повністю електричний режим, але це не дає йому працювати


Хоча 4xe має режим "EV" для низьких швидкостей, здається, що він не може працювати, коли виникає ця несправність ICE, і ви зупиняєтеся. Сповіщення дає нам деяку підказку, чому це так. «Remedy — це оновлене програмне забезпечення для калібрування в модулі керування трансмісією, процесорі гібридного керування та допоміжному процесорі керування гібридною системою», — йдеться в ньому.
По суті, те, що викликає цю проблему, стосується всіх трьох систем ДВС, гібридного двигуна та трансмісії. Повідомлення також показує, що вони можуть мати калібрування, яке запобігає цьому, оскільки це відкликання не стосується транспортних засобів, виготовлених після 17 серпня 2022 року (як автомобілі 2023 року випуску). У повідомленні йдеться: «Підозрілий період розпочався 2 вересня 2020 року, коли почалося виробництво 2021 MY, і закінчився 17 серпня 2022 року, коли почалося виробництво 2023 MY з оновленим програмним забезпеченням для керування автомобілем. Підозрюваний період був визначений за допомогою постачальника транспортного засобу та виробничих записів».
Те, що калібрування трансмісії та керування трансмісією є задовільним для автомобілів 2023 року випуску, не означає, що воно працюватиме для будь-чого до цього. Протягом виробничого року можуть відбуватися зміни, навіть невеликі, через які калібрування 2023 року не працюватиме з транспортним засобом 2022 року або старішим. Подивіться, наприклад, на проблеми з механічною коробкою передач Dodge Challenger 2022 року.Немає стоп-драйву, але стоп-продаж лише Wrangler 4xe
Хоча придбати один у дилера вже може бути складно, будь-яка модель 4xe, виготовлена ​​в період із 2 вересня 2020 року до 17 серпня 2022 року, доведеться зберігати на лотах дилера завдяки цьому відкликанню. Згідно з національним законодавством, будь-який транспортний засіб (або будь-який продукт), який має відкликання, має бути виправлений у разі відкликання, перш ніж вони зможуть продати його вам.
Продажі приватними особами не входять до цієї вимоги, але вам обов’язково слід виконати ремонт після відкликання, коли він буде готовий. На щастя для власників, які вже мають у своєму розпорядженні ці Wrangler, вони можуть продовжувати їздити на своїх 4x на дорогах, але просто пам’ятайте, що ця несправність може статися з ними. З повідомлення про відкликання також видно, що Stellantis впевнений, що це стосується лише цієї конкретної комбінації. У Grand Cherokee 4xe та в будь-якому іншому продукті Stellantis PHEV має виникнути ця проблема, незважаючи на потенційне використання тієї самої системи PHEV.
Сповіщення та попередні ремонти
Jeep заявляє, що вони почнуть надсилати повідомлення про відкликання власникам «приблизно» 12 січня 2023 року, але ви також можете зв’язатися з Jeep, зателефонувавши за номером 1-800-853-1403, якщо вас турбує ваш Wrangler 4xe та це відкликання. Ви також можете перевірити, чи ваш джип PHEV відкликається, відвідавши веб-сайт NHTSA та ввівши свій VIN-код або перевіривши, ввівши рік випуску, марку та інформацію про модель автомобіля.

Крім того, якщо у вас був виконаний ремонт, пов’язаний із цією проблемою, до того, як було видано відкликання, Jeep відшкодує власникам ці витрати або ремонт. «FCA US має давню політику та практику відшкодування власникам, які понесли витрати на усунення проблеми, яка згодом стає предметом польових заходів», — йдеться в повідомленні про відкликання; «Щоб забезпечити узгодженість, FCA US у листі власника проситиме клієнтів надіслати компанії оригінал квитанції та/або інше адекватне підтвердження оплати для підтвердження витрат».

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом у робочі години.

x
Запит запчастин