Запрос запчастей 0

Цей повнорозмірний джип з довгою колісною базою є вражаючим доповненням до лінійки.

Jeep Wagoneer L 2023 року — це нова модель з подовженою колісною базою — L більше ніж на фут довша за стандартну версію — представлена, щоб конкурувати з іншими гігантами, такими як Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL і Ford Expedition Max. Ідея полягає в тому, що L може перевозити до восьми пасажирів і всі їхні речі одночасно, забезпечуючи додаткову корисність у порівнянні з коротким колісною базою Wagoneer, який схожий на Chevy Tahoe і стандартної довжини Yukon і не-Max Expedition. Сидіння другого ряду зсуваються вперед і назад і забезпечують легкий доступ до просторого третього ряду, де зручно розміститися троє дорослих, а позаду є багато місця для їхніх сумок. Додаткова довжина також додає трохи елегантності блоковій формі джипа, принаймні в очах деяких співробітників.
"Мені подобається присутність Wagoneer", - сказав старший редактор Аарон Голд. «Це мене вражає — таке відчуття, що Jeep конкурує з Suburban протягом 20 років, а не є новачком у грі. Це настільки добре виконаний продукт».


Wagoneer L коштує значно дешевше, ніж його аналог Grand Wagoneer L — так, є подовжена версія цього конкурента Escalade — і хоча в цьому інтер’єрі немає дерев’яної обробки, його елементи керування сидіннями розташовані на сидінні, а не на дверях, і немає «Grand». " напис, виглядає недешево.
Більшість суддів визнали L справді вражаючим завдяки своїй м’якій шкірі, поворотному перемикачу передач, керму з плоским дном, полиці для зберігання речей і додатковому сенсорному екрану, який повертається вгору, відкриваючи приховану область зберігання з USB та розетками. На кожному з задніх рядів є ще чотири порти USB.«Чи є на ринку транспортний засіб з більшою кількістю варіантів зарядки?» — запитав помічник редактора Дункан Брейді. Пасажири третього ряду також мають відкидні сидіння, підлокітники, окремі вентиляційні отвори та люк.
Wagoneer L має опору вантажівки Ram, тому він витривалий і може буксирувати до 10 000 фунтів, але також дуже маневрений завдяки легкому та прямому кермуванню. Будучи джипом, Wagoneer L також з легкістю впорався з бездоріжжям, прорізаючи пісок і полегшуючи роботу з рамою-твістером.
Під капотом знаходиться новий двигун Hurricane, остання нова сімейство двигунів внутрішнього згоряння від Stellantis у переході на електромобілі. У L 3,0-літровий твін-турбо двигун I-6 видає 420 к.с. і 468 фунт-фут крутного моменту в режимі «низької потужності»; Grand Wagoneer L отримує ще більше потужності. Він працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, і прискорення є сильним. Зміни чисті, швидкі та чіткі. Несподівано великий L має чудову реакцію на гальма та газ.


«Я не можу повірити, що це двигун із «низькою продуктивністю», — сказав заступник редактора Алекс Лінс. «Той факт, що він так вміло рухає такий великий транспортний засіб, свідчить про глибину його інженерної досконалості. Цей крутний момент на низьких частотах схожий на V-8, а крутний момент середнього діапазону здається більш ніж достатнім».
«Ураган чудовий», — сказав цифровий директор Ерік Джонсон. «Двигуни ICE — це версія коня цього століття, але вони не залишать вечірку без бою, якщо цей є хоч якимись ознаками. Він надзвичайно плавний, має багато низьких ударів і приємний звук."
Поєднання нового транспортного засобу та нової силової установки може бути важко здійснити в перший модельний рік, але Jeep має впевнену нову позицію з Wagoneer L. «Важко повірити, наскільки хороший цей позашляховик», - сказав Брейді.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом у робочі години.

x
Запит запчастин