Це дасть глядачам уявлення про те, чого очікувати, коли мова йде про налаштування майбутніх електромобілів.
Завжди захоплююче розмірковувати про те, як різні автовиробники підходять до одних і тих самих проблем. Наприклад, Dodge нещодавно представила концепт повністю електричного маслкара під назвою Charger Daytona SRT Concept, повідомивши громадськості, що HEMI V8 майже мертвий. По інший бік Детройта є Ford і його новий Mustang з двигуном внутрішнього згоряння, з синім овалом, який обіцяє зберегти свій V8 якомога довше. І хоча новий Ford Mustang буде майже неможливим для тюнерів післяпродажного обслуговування, компанія Dodge заявила, що її майбутні маслкари охоплять культуру тюнінгу.
Насправді, оскільки остання спеціальна версія «Останнього дзвінка» Dodge була відкладена, автовиробник збирається представити свою концепцію Charger Daytona SRT на SEMA в новій формі, оскільки половина поточних покупців компанії модифікує свої автомобілі.
Новини надійшли через генерального директора Dodge Тіма Куніскіса, який нещодавно був гостем подкасту Autoline After Hours. Як видно з назви подкасту, Куніскіс «захищає Dodge, який переходить на електрику». В інтерв’ю він пояснив, що концепт був представлений напередодні запуску, щоб дати завзятим фанатам V8 «трохи відпочити», щоб впоратися з електричним майбутнім. Схоже, що концепція, яку ми вперше показали, буде розвиватися, починаючи з нової версії автомобіля, яка буде показана на SEMA наступного місяця.
«Ми збираємося показати іншу версію цього автомобіля на SEMA, тому що ми знаємо, що це абсолютно важливо для наших покупців», — сказав Куніскіс. «50% з них модифікують свої машини сьогодні.«Тож якого тюнінгу ми можемо очікувати? Очевидно, ви не можете оновити ті самі механічні компоненти, що й на звичайному Dodge Charger з двигуном внутрішнього згоряння.
Куніскіс згадав, що сьогоднішній модельний ряд Dodge складається з усього: від Pentastar V6 до Hellcat Redeye з наддувом V8, і варіант EV буде подібним: «У нас буде дев’ять різних рівнів потужності, три безпосередньо від нас і ще два на кожному з них. , а додаткові шість будуть із прямого підключення».
Генеральний директор мав на увазі рівень потужності в кіловат і звук, зазначивши, що клієнти купуватимуть обрану комплектацію у дилера, найпотужнішою з яких буде силовий агрегат Banshee на 800 вольт, представлений у концепті. Коли покупцеві набридне поточний рівень потужності, він зв’яжеться з компанією Direct Connection, щоб отримати своєрідний пакет розширення, який додасть ще два рівні потужності до одного з трьох базових рівнів. Більше того, кожен із дев’яти рівнів потужності звучатиме по-різному через камерний вихлоп Fratzonic.
Куніскіс додав, що Direct Connection «розблокує потрібні [водіям] функції [...], такі як режим Slam, режим Drift, режим Drag і навіть режим Donut». Це означає, що, якщо ви не купите найдорожчий варіант, ви не зможете отримати доступ до всіх функцій автомобіля, але це також означає, що ви можете додати більше функцій до своєї базової моделі автомобіля, якщо ви можете собі це дозволити. Функції на вимогу (FoD) тут і надалі.
Куніскіс також торкнувся двошвидкісної коробки передач, сказавши: «У нас є деякі інші речі в життєвому циклі, які використовуватимуть переваги [двошвидкісної трансмісії] і зроблять [автомобіль] швидшим."
Щодо того, скільки цього ми побачимо на SEMA (1-4 листопада в Лас-Вегасі), генеральний директор Dodge сказав лише наступне: «Ми збираємося показати вам інший смак цього автомобіля [...] і ми також збираємося поговорити про те, як і чому ми запустили Direct Connection задовго до ICE, щоб ми могли перейти до електрифікації».
Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, що в магазині.