Керівник Ram розглядає можливість показати дилерам ранню концепцію заміни Dakota.
Рам продовжує працювати над невеликою вантажівкою і може бути готовий показати першу концепцію дилерам у березні для отримання відгуків, говорить генеральний директор бренду вантажівок Ram Майк Коваль молодший. Пікап середнього розміру заповнить прогалину в лінійці Ram, яка була вакантною після того, як Dodge Dakota було припинено після модельного року 2011, перш ніж Ram став власним брендом прориву від Dodge. Тим часом сегмент продовжує зростати, і з’являються нові номерні знаки, зокрема Ford Maverick 2022 року випуску та Hyundai Santa Cruz, а також такі непохитні моделі, як Toyota Tacoma, Nissan Frontier, Chevrolet Colorado та GMC Canyon.
Ram давно хотів додати в модельний ряд новий маленький пікап. Кілька десятиліть тому автовиробник працював над вантажівкою Dodge M80 lifestyle і почав будувати для неї завод у Віндзорі, Онтаріо, але програму було скасовано в 2003 році, коли тодішня Chrysler Group не змогла обґрунтувати доступну вантажівку початкового рівня. Протягом багатьох років нічого не відбувалося, поки автовиробник вирішував, чи зробити його справжньою вантажівкою з кузовом на рамі чи легковим пікапом. Тепер, коли Ram є одним із 14 брендів Stellantis, він має доступ до нових глобальних платформ, каже Коваль.
Відгук дилера про пікап середнього розміру Ram
І Раму нарешті є що показати, що Коваль може зробити на зустрічі дилерів, запланованій на кінець березня. «У нас є щось, на що ми активно й агресивно дивимося», — розповідає він в інтерв’ю MotorTrend. Дилери могли б надати змістовний відгук про те, чи бренд розвивається в правильному напрямку із запропонованою вантажівкою, зокрема, чи має вона мати правильну раму чи бути однокузовою.У майбутньому всі нові транспортні засоби надходитимуть на одну з чотирьох глобальних платформ Stellantis, які підтримують електрифікацію. Хоча для повнорозмірних вантажівок Ram є рама STLA, STLA Large має більше гнучкості для вантажівок, орієнтованих на стиль життя, і, здається, краще підходить. А враховуючи, що вантажівці ще кілька років, розумно очікувати електрифікації.
Приміщення для вантажівки Ram початкового рівня
Оскільки ціни на нові автомобілі в США зростають, з’являється можливість придбати більш доступні автомобілі початкового рівня, зазначає Коваль. Компанія Ford переконалася в цьому завдяки Maverick початкового рівня, який застав Ford зненацька своїм високим попитом. Для Ram вантажівка середнього розміру є важливим продуктом. «Це найбільша можливість для нас у вільному просторі в усьому світі», — каже Коваль.
Хоча Ram традиційно був брендом, зосередженим на Північній Америці, він розширюється на міжнародному рівні та отримує найкращі продажі в інших регіонах. У Південній Америці є гарні невеликі вантажівки від різних брендів Stellantis, які Коваль міг би легко уявити на дорогах США, якби не проблеми з омологацією та імпортні податки. За словами Коваля, сегмент вантажівок середнього розміру є одним із небагатьох, який, як очікується, продовжить розвиватися до кінця десятиліття. Успішне впровадження Jeep Gladiator також показує, що клієнти готові перейти на меншу вантажівку, тому Ram, безумовно, зацікавлений.