Запрос запчастей 0

Електричний SUV середнього розміру преміум-класу розширює сімейство Wagoneer.

Сімейство Jeep Wagoneer знову розширюється, і найновіший брат помітно відрізняється від повнорозмірних Wagoneer, Grand Wagoneer і версій L з подовженою колісною базою обох позашляховиків: він на розмір менший і повністю електричний (і дуже швидкий). .
Новий позашляховик під кодовою назвою Wagoneer S стане позашляховиком середнього розміру преміум-класу, розробленим, щоб конкурувати з Land Rover Range Rover Sport, коли він буде доступний у Північній Америці у 2024 році. Його розмір приблизно такий же, як сьогоднішній дворядний Grand Cherokee, але має різкий вигляд. і переосмислений дах, який занурюється під заднє крило. Він преміум-класу, і решітка радіатора зі світлодіодним підсвічуванням створена заново, щоб пронизувати вітер, створюючи мистецтво ДНК бренду, – каже головний дизайнер Stellantis Ральф Гілс.
Це не буде сутулістю. S означає швидкість, каже Жиль. З потужністю 600 кінських сил позашляховик розганяється до 60 миль на годину за 3,5 секунди та має запас ходу близько 400 миль. «Це територія Trackhawk щодо швидкості», — каже керівник підрозділу Jeep Brand у Північній Америці Джим Моррісон. "Це буде вибух їздити".
Wagoneer S використовуватиме платформу STLA Large і, імовірно, подвійні двигуни (один передній, один задній) для забезпечення повного приводу та стабільності з усім пульсуючим крутним моментом. Новий позашляховик преміум-класу також матиме чудові повнопривідні можливості в якості стандартного обладнання з керуванням на всій місцевості, але не буде оцінюватися як Rubicon Trail, як більшість інших джипів, каже Моррісон.
Wagoneer S трохи менший і компактніший за сьогоднішній Jeep Grand Cherokee, але інтер’єри обох позашляховиків трохи схожі, каже Жиль. У них однакове місце для ніг.Оскільки батарея та підлога електромобіля плоскі, дизайнери змогли максимально використати інтер’єр і створити хороший пакет для сегмента D, каже він.
Jeep Grand Wagoneer ще не електрифікований
Wagoneer S не слід плутати з планами електрифікації Jeep Grand Wagoneer у 2024 році. Jeep Grand Wagoneer 4xe, як очікується, буде гібридом від електромережі, як і його популярні побратими, Jeep Wrangler 4xe і Jeep Grand Cherokee 4xe.
Електрифікований Grand Wagoneer від Jeep матиме комбінований газовий двигун і електродвигун, який пробігає приблизно 500 миль на одній зарядці. Стратегія 4xe була успішною для Jeep; Wrangler 4xe є бестселером PHEV у США та Канаді, а нещодавно випущений Grand Cherokee 4xe починає успішно.
Wagoneer S є частиною більшого плану Jeep щодо повністю електричних автомобілів 4xe. Це буде один із чотирьох повністю електричних позашляховиків для Північної Америки та чотирьох для Європи до кінця 2025 року, коли вся модельний ряд матиме певний ступінь електрифікації, каже генеральний директор бренду Jeep Крістіан Меньє.
Jeep Recon — електричний брат Wrangler
Першими двома BEV для Північної Америки є Wagoneer S і потужний позашляховик під назвою Jeep Recon, натхненний Wrangler, які також приєднаються до лінійки для Північної Америки у 2024 році, перш ніж їх розгорнуть у Європі та інших регіонах. Електричний брат Wrangler має верхню частину, що відкривається одним дотиком, двері, що знімаються, і агресивні звиси, щоб він міг подолати Рубікон.
І Wagoneer S, і Recon будуть створюватися в Північній Америці, а бронювання відкриється на початку 2023 року. Обидва вони використовують платформу STLA, але відрізняються милями один від одного за дизайном, призначенням і передбачуваним покупцем.Наступного року їх покажуть публіці.
Інші два чистих електромобілі для Північної Америки будуть представлені через кілька місяців, як нам сказали, але не включатимуть щойно представлений Jeep Avenger. Цей невеликий EV позашляховик стане першим Jeep у всьому світі, і його було показано на жовтому концептуальному візуалізації, випущеному на початку цього року. Він також не продаватиметься в Північній Америці, лише в Європі та за кордоном.
Щоб було зрозуміло, ці нові електромобілі розроблені для розширення, а не заміни поточної лінійки Jeep. «Такі транспортні засоби, як Recon, демонструють еволюцію того, чим Jeep був і куди він може рухатися», — каже Жиль. Приємно спостерігати, як бренд розширюється по всьому світу завдяки новим транспортним засобам для міських джунглів, таким як Avenger. Wagoneer S – це свідчення ефективності. Бренд, який бере свій початок у 1941 році, продовжує заново відкривати себе через вісім десятиліть. Jeep хоче, щоб до 2030 року половину продажів у США становили повністю електричні транспортні засоби, а до того часу 100 відсотків продажів у Європі складатимуть електромобілі, що відповідає меті Jeep стати лідером у виробництві електрифікованих позашляховиків, каже Меньє.
Jeep приєднується до 13 інших брендів під керівництвом материнської компанії Stellantis, які переходять на електромобілі згідно з довгостроковим корпоративним планом Dare Forward 2030, спрямованим на досягнення нульових викидів вуглецю.

x

Дякуємо Вам за звернення!

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом у робочі години.

x
Запит запчастин