«Fratzonic» Dodge Charger Daytona EV виглядає як класика, але має велику електричну потужність.
Dodge Charger Daytona EV від Fratzonic виглядає як класика, але має велику електричну потужність.
17 серпня Dodge представив світові свій перший електромобіль на акумуляторі та наступне покоління легендарної таблички Charger. Перед натовпом лише запрошених на гоночному майданчику M1 Concourse у Понтіаку, штат Мічиган, Dodge Charger Daytona SRT Concept BEV ожив і дав зрозуміти, що якщо бренд, який приніс нам автомобілі Hellcat, повинен був зробити електромобіль, вони збираються зробити все можливе, щоб зробити його цікавішим за будь-який інший електромобіль на ринку.
Хоча ми не маємо даних про потужність або продуктивність, Dodge заявила, що цей електромобіль Charger, який дебютував у найкращій комплектації Banshee, перевершить поточні автомобілі SRT Hellcat за всіма показниками продуктивності. Hellcat Challenger продається як здатний пробігти 11,20 чверті милі та досягти 199 миль на годину, тому цей концепт-кар повинен розганятися за 10 секунд на чверть милі та розвивати максимальну швидкість понад 200 миль на годину. Бренд зайшов настільки далеко, що згадав той факт, що оригінальний Charger Daytona, який отримав натхнення для назви цього електромобіля, міг розвивати 200 миль на годину.
Однак дебют цього Dodge Charger EV насправді був не про продуктивність, а про те, щоб показати, що бренд може виробляти акумуляторний електромобіль, який виглядає чудово та пропонує таке ж ставлення, як і сучасні транспортні засоби з газовим двигуном.
Декілька деталей трансмісії
Найбільші запитання щодо нового Dodge Charger Daytona EV Concept зосереджені на таких речах, як потужність і продуктивність.Як згадувалося вище, Dodge не запропонував жодних показників потужності цього автомобіля, а також не сказав, наскільки він буде швидким.
Що ми знаємо, так це те, що цей електричний зарядний пристрій планується пропонувати з двома конфігураціями трансмісії – системою 400 вольт і системою 800 вольт. У дилерських центрах буде доступно три рівні комплектації, усі з яких стандартно постачатимуться з повним приводом, а Direct Connection запропонує два пакети підвищення продуктивності для кожної з цих трьох ліній комплектації, що призведе до дев’яти можливих конфігурацій. Ці оновлення потужності будуть додані через зміни програмного та апаратного забезпечення дилерами Direct Connection/Power Broker.
Найпопулярнішою моделлю є 800-вольтова модель Banshee, показана тут, яку Dodge порівнює з Hellcat Redeye з точки зору її місця в лінійці. У нього 21-дюймові колеса з центральним блокуванням, шини 305 спереду та 325 ззаду, гігантські гальма Brembo та багато вуглецевого волокна всередині та зовні.
Ми також знаємо, що цей автомобіль має нову функцію Dodge PowerShot, яка дозволяє до 15 секунд максимальної потужності. Ця система управляється кнопкою на кермі, і за умови, що акумулятор заряджено належним чином, водій може використовувати цю функцію знову і знову, з короткими перервами між використаннями.
Нарешті, Charger Daytona SRT Concept має набір рухів, які включають режими Drag, Track, Drift і Donut.
Вихлоп Fratzonic
Що робить трансмісію Dodge Charger настільки унікальною від інших нудних електромобілів, так це те, що вона оснащена вихлопною системою.Вихлопна система Fratzonic Chambered Exhaust створює унікальний звук, і хоча вона діє як вихлоп бензинового двигуна з точки зору холостого ходу та обертів, це не динамік під автомобілем, який відтворює звуки Hemi. Команда створила абсолютно унікальний звук, який не схожий ні на що, що я коли-небудь чув, окрім фільму Чарлі Шина «Привид» 1980-х років.
Вихлопна система нового Charger досягає 126 децибел, що робить його таким же гучним, як і в автомобілях Hellcat, але зі своїм власним специфічним звуком. Відверто кажучи, я вважаю, що вихлопна нота приголомшлива, але тим, хто хоче, щоб усе звучало як роздутий Hemi, це може не сподобатися. У будь-якому випадку, Dodge вирішила проблему, коли електромобілі були тихими та приглушеними. Dodge EV буквально кричить на кожного, повз кого проходить.
Класичний зовнішній вигляд Dodge Charger
Коли новий Dodge Charger Daytona SRT EV Concept справді яскравіше сяє своїм зовнішнім дизайном. Немає двох способів обійти той факт, що кожен електромобіль у продажу сьогодні має однакову базову форму, щоб запропонувати найкращу можливу аеродинаміку. Наприклад, подивіться на Ford Mustang Mach E. Це те, що Ford придумав для свого першого електромобіля – копії Tesla Model X. Людині, яка керує сучасним Challenger або Charger, важко сприйняти ідею переходячи від красивого, виточеного екстер’єру до кульки жуйкової гумки, як у більшості електромобілів.
Dodge чітко вирішив і цю проблему.
На перший погляд новий Dodge Charger Daytona SRT Concept дуже схожий на футуристичний 68-70 Charger, особливо в передній частині та з боків. Решітка з підсвічуванням дуже схожа на ті класичні моделі, з передньою частиною, яка має дуже вертикальний вигляд, але це здається неінтуїтивним, якщо намагатися отримати найкращий потік повітря через передню частину. Однак, якщо ви підійдете зблизька і подивитесь на зону решітки, то це не закрита частина, як у класичних.Натомість запатентована конструкція передньої панелі R-Wing дозволяє повітрю проходити через решітку, над похилим капотом і через теплицю.
Те, що Dodge зробив тут, це використав технологію Charger Daytona 1969 року та застосував її до сучасної аеродинаміки, створивши автомобіль, який на 25% аеродинамічніший за нинішній Charger Hellcat, але виглядає як класичний спереду.
З боків Dodge повернувся до дводверного дизайну з цим новим Charger, з довшою колісною базою, ніж у поточного Challenger, що забезпечує набагато більше внутрішнього простору. Ця довга колісна база веде до так само довгої, слизької лінії даху, яка перетікає у великий задній скляний люк. Силует досить схожий на моделі 68-70, щоб було зрозуміло, що цей автомобіль був натхненний класикою.
Нарешті, задня частина має новітні «задні ліхтарі для гоночної траси» Dodge із червоним сяючим логотипом Fratzog посередині.
Високотехнологічна кабіна
Ця концепція є варіантом SRT Banshee преміум-класу, тому, як і в поточних моделях преміум-класу SRT, інтер’єр наповнений високоякісними зручностями. Діагональ вигнутого цифрового панелі датчиків становить 16 дюймів, екран інформаційно-розважальної системи — 12,3 дюйма, а область проекційного дисплея — 8 на 3 дюйми, залишаючи багато місця для важливої інформації прямо на рівні очей.
Коли ви відходите від приладової панелі, наповненої технікою, ви побачите унікальне кермо з пласким дном і набором елементів керування, що підсилює відчуття кабіни з сидіння водія.Говорячи про крісло водія, усі чотири сидіння надихають легкими гоночними сидіннями з конструкцією з вуглецевого волокна та дизайном, який утримує всіх чотирьох людей на місці під час енергійної їзди. Задні сидіння складаються, створюючи дуже великий багажний відсік, до якого легко дістатися через великий задній люк.
Нарешті, інтер’єр має неймовірну скульптуру, яка починається з панелі приладів і протікає через автомобіль, вздовж обох дверних панелей і через центральну консоль, яка проходить по всій довжині салону. Цей дизайн має вигляд електрики, але, що важливіше, він створює відчуття високого технологічного стилю в усьому салоні.
Хоча показаний тут концепт Dodge Charger Daytona SRT є суто концептом, компанія запатентувала багато унікальних особливостей цього автомобіля, і бос бренду Тім Куніскіс планує побачити багато аспектів цього автомобіля в серійних моделях Dodge Charger наступного покоління. Якщо ці серійні автомобілі схожі на концепцію, електричне майбутнє може бути не таким вже й поганим.