Компанія Jeep придумала, як продавати гібриди, які підключаються від мережі, — це зробити з них чудові позашляховики.
Не так давно автовиробники припускали, що всі покупці PHEV (гібридного електромобіля, що підключається до мережі живлення) хочуть такої ж нудної, аморфної плями хетчбека. Тож вони виготовляли дорогі маленькі автомобілі з малопотужними двигунами та двигунами, ляскали значки на зразок «Prime», «REX» або «EREV» на їхніх задниках і сиділи, дивуючись, чому вони застрягли на ділянках дилерів, а позашляховики продовжували злітати з них. А потім комусь прийшла в голову розумна ідея наклеїти ці значки на позашляховики. І хіба ви цього не знаєте — вони відлітають від дилерів. Нещодавно ми мали нагоду провести деякий час у новому гібриді Jeep Grand Cherokee Overland 4xe 2022 року, і виявилося, що один із останніх гібридних позашляховиків, які вийшли на вулиці, також є одним із найвражаючих.
По суті, будучи технологією мосту між автомобілями, що працюють виключно на бензині, і електромобілями, що працюють на батареях, гібриди, які підзаряджаються, як-от Jeep Grand Cherokee 4xe, поєднують газовий двигун із відносно потужним електродвигуном і акумулятором. У випадку Grand Cherokee це означає, що він отримує ту саму установку, що й Wrangler 4xe: 2,0-літровий I-4 з турбонаддувом із електродвигуном, затиснутим між ним і його восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, система повного приводу, що надає потужності. на землю, акумуляторна батарея на 17,3 кВт-год, що зберігається в підлозі, і бортовий зарядний пристрій на 6,6 кВт-год на передній чверті панелі. Загальна потужність системи для Grand Cherokee 4xe становить 375 к.с. і 470 фунт-фут крутного моменту, в той час як EPA розрахована на 25 миль на електриці та 23/24/23 миль на галон у місті/шосе/комбінованих циклах, коли акумулятор розряджається.
Якщо ця система звучить складно, то це так.Незважаючи на те, що традиційні силові агрегати внутрішнього згоряння за своєю суттю складніші, ніж двигуни електромобілів, об’єднати обидва та зробити так, щоб вони добре поєднувалися один з одним, є неймовірно складним завданням. Тим не менш, команда інженерів Jeep виконала чудову роботу, щоб двигун і двигун працювали добре в Grand Cherokee 4xe 2022 року.
Jeep за замовчуванням використовує режим гібридної їзди (він також має повністю електричний режим, режим економії заряду батареї та режим заряджання) з повністю зарядженою батареєю. Режим гібридного приводу призначений для переваги електромотора, але також запускає двигун, коли це ефективніше.
Це буває досить часто. Проїзд повільніше, прискорення, щоб не відставати від міського руху, або виїзд на жваву автомагістраль регулярно запускає 2,0-літровий двигун Jeep, що чудово допомагає швидко нагріти двигун до робочої температури, але створює враження, що двигун Jeep t достатньо потужний для водіння на електроприводі. Перемикання в електричний режим швидко виправляє це враження. Двигун — сам по собі має потужність 134 к.с. і крутний момент 195 фунт-фут — має крутний момент і плавність, легко рухає джип вперед і не відстає від руху, оскільки восьмишвидкісна коробка перемикає передачі.
Результати наших тестів підтверджують це; наш тестовий автомобіль Grand Cherokee Overland 4xe 2022 року з майже завантаженим розгоном розганявся від 0 до 60 миль/год за 6,5 секунди та долав чверть милі за 15,0 секунд зі швидкістю 91,3 милі/год.Враховуючи відносно молодий вік цього сегменту, ми не тестували багатьох прямих гібридних конкурентів Jeep, таких як новий гібрид Land Rover Range Rover Sport P400e 2023 року, але ми тестували Lincoln Aviator Grand Touring кілька років тому. тому. Один із перших автомобілів у сегменті, 494-сильний (і 200 фунтів важчий) гібридний позашляховик Lincoln, що підключається до електромережі, розганяється до 60 миль на годину за 5,4 секунди та пробігає чверть милі за 13,8 секунди зі швидкістю 102,3 милі на годину, хоча він має 4 милі. менший запас ходу, ніж у джипа.
На дорозі Grand Cherokee із пневматичними підвісками добре справляється зі своєю вагою, долаючи нерівності з невеликою кількістю вторинних зіткнень і впевнено керуючи завдяки добре зваженому й точному кермуванню, незважаючи на додаткові шини для бездоріжжя. Це не транспортний засіб — його 27,7-секундна вісімка при середній вазі 0,60 г це підтверджує, — але він виглядає величним і вселяє впевненість, коли їде по дорозі.
Grand Cherokee Overland 4xe — це не просто приємний гібрид, який підключається від електромережі; теж приємно бути там. Оснащений Luxury Tech Group IV за 2115 доларів США та Advanced Protech Group III за 2235 доларів США, наш Jeep за 75 305 доларів має змусити європейських виробників розкішних автомобілів зупинитися. Салон джипа чудово оформлений із товстою, ніжно-м’якою шкірою Nappa, гарною текстурованою дерев’яною обробкою та розкішними деталями, як-от масажні сидіння, неймовірно чітка стереосистема McIntosh із 19 динаміками та система нічного бачення.
Grand Cherokee протягом тривалого часу розглядалися громадськістю як автомобілі «преміум-класу», але найновіший Grand Cherokee має належний удар по розкоші. Новий гібридний варіант 4xe є найпереконливішим на сьогоднішній день, він поєднує в собі можливості, практичність і розкіш, завдяки яким позашляховики виходять з автосалонів, а також ефективність і потужність гібридної силової установки, що підключається до мережі. Незважаючи на те, що це приблизно на 10 000 доларів більше, ніж його дво- та трирядні побратими зі звичайним приводом, новий Grand Cherokee Overland 4xe 2022 року є найкращим Grand Cherokee, який ви можете купити сьогодні.