Рестомод Dodge Charger 1969 року
Компанія Ringbrothers, що займається виробництвом нестандартних автомобілів з Вісконсіна, щойно завершила свій останній проект, повернувши в дію Dodge Charger 1969 року.
Брати Майк та Джим Рінг взялися за індивідуальне складання автомобіля для легенди автоспорту та телеведучого Грега Мерфі із Нової Зеландії. Власне, тут у Австралії і відбувалося початкове розбирання Dodge. Потім автомобіль перетнув Тихий океан і прибувши в Америку, дістався Спрінг-Грін, штат Вісконсін де зазнав ультрасучасної трансформації. Після більш ніж 8000 миль дороги та 4240 годин у гаражі народився Captiv.
Прямо з нечітких, рожевих спогадів про часи розквіту Детройта та дизайнерських робіт Гері Регла рестомод Dodge Charger 1969 року сяє фарбою BASF «Pile Up Yellow» — колірним кодом, який він ділить із сигнальним жовтим кольором Porsche. Матово-чорні гоночні смуги, дверні ручки, бічні дзеркала, накладки на вихлопні труби і значки — все це зроблено зі смаком. Під капотом Captiv встановлений двигун Hellcat Hemi потужністю 707 л.
707-сильний Dodge Charger оснащений зробленими на замовлення колесами HRE, взутими в шини Michelin Pilot Sport 4S: 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду. У нього ліфтована 9-дюймова задня частина John's Industries та шасі від Арта Моррісона, який також відповідає за підвіску. Шестипоршневі гальма Baer, карданний вал із вуглецевого волокна QA1, регульовані амортизатори та вихлоп Flowmaster вважаються додатковими оновленнями обладнання.
Індивідуальний інтер'єр відрізняється кермовим колесом із вуглецевого волокна та чорною шкіряною оббивкою з жовтим контрастним рядком від Upholstery Unlimited. Алюмінієві елементи управління, поручні та елементи оздоблення підкреслюють салон. Сучасні технології включають приладові панелі MoTec C1212, систему клімат-контролю Vintage Air Gen IV Magnum і систему управління двигуном MoTeC. І нарешті, головний пристрій Fusion у поєднанні з динаміками Kicker є аудіосистемою.